Tuesday, June 24, 2014

what really matters

one afternoon on the beach; taken with Rolleiflex T + lomography XR 50-200
comes to me even though I don't go get it. I just go with the flow. I'm just here, just passive, but try my best to do what little I can do to help a few who need me.

時の流れに身をまかせ〜〜♪ 今のわたしの世界はほんとに狭くて、わたしは仕事以外は出来るだけ何もせずに、それでじゅうぶん居心地よくすごしているけれど、遠くの友だちからの確かなぬくもりのある報告に朝からヤッホーでした。よかった、元気で。そして、わたしの予感は大当たりだったな、とひとりほくそ笑む。